Baggrund

fredag den 30. november 2012

YES-FUCKING-YES!

Jeg beklager mit noget politisk ukorrekte udbrud, men mindre kunne simpelthen ikke gøre det. JEG SKAL SE ROBBIE WILLIAMS TIL SOMMER!!! Hold nu kæft hvor jeg allerede glæder mig altså!

Det er vel et par uger siden datoen blev proklameret omkring hans besøg i Danmark. Den 22. juli 2013 kommer vores allesammens Robbie forbi vort danske land, og jeg skal se ham!! (Bare hvis i skulle være i tvivl).

For nogle uger siden så jeg et interview med Robbie i Go' Morgen Danmark. Han var i studiet for at promovere sin nye single "Candy" og sit nye album "Take The Crown". Han var flabet, snappy og ligefrem i sine udtalelser som altid, og han fik Lisbeth Østergaards kinder til at minde om Flovmands (De Syv Små Dværge) op til flere gange.
En del af interviewet gik naturligvis på, at Robbie nu var tilbage med endnu et hit. Han blev spurgt til, hvad der lå til grund for titlen på hans nye album. Hertil svarede han, at han måtte indse at han var på vej mod de 40 år - hvilket for ham var gammelt! Derfor havde han besluttet sig for at give den max gas det sidste halvandet år inden det sker og sætte sig som mål at blive den ultimative popkonge. Fedt fedt FEDT! Den koncert der skal sætte prikken over i'et på hans karriere hidtil skal jeg denondelynemig ikke gå glip af.

Så klik klik klik - og så var der bestilt to billetter til sommerens koncert.

Fik jeg sagt at JEG GLÆDER MIG ROCKER MEGET!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...