Baggrund

lørdag den 10. november 2012

Dagens outfit

I dag er vejret udenfor temmelig gråt. Det er det også indenfor - på mig! Det vidner om, at vi for alvor har ramt efteråret og de mørkere tider. Jeg har altid været vild med grålige nuancer. En lysere grå i de lysere årstider og en mørkere grå henover efteråret og vinteren.

I dag har jeg klædt mig i et par vaskede grå jeans og sat den klassiske sømandscardigan til. Herudover har jeg kørt en sort basis top indenunder og en sort, lang, lidt pudsig halskæde til. Et vældig simpelt look, men det passer sig perfekt til min lørdag, der skal gå med rådyrsfodring og Mortens And!

Jeans fra Dr. Denim, top fra Vero Moda, cardigan fra Samsøe Samsøe og halskæde fra Day Birger Et Mikkelsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...