Baggrund

lørdag den 24. november 2012

Dagens outfit

Juhuu det er weekend, og jeg skal igang med at lave overraskelser. Hvilke må i se en af de kommende dage, for modtageren skulle jo ikke gerne snydes :)

I dag har jeg iklædt mig et par klassiske shorts jeg fandt i skabet som jeg havde glemt alt om. De er fede både sommer og vinter, da både farve og materiale passer sig til alle årstider. I dag har jeg eksempelvis et par tykke strømpebukser indenunder.
Herudover har jeg en tynd strik på, som sidder nede i shortsene, for ikke at gemme disse væk. Og sidst men ikke mindst, min elskede halskæde, som bare pifter ethvert outfit op!

Kan i have en skøn lørdag derude!

Short fra Filippa K, strik fra Envii, tykke strømpebukser fra H&M, ring fra H&M og halskæde fra mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...