Baggrund

mandag den 19. november 2012

Krea: Møtrikarmbånd - nye farver!

Yes! Endelig lykkedes det mig at få fat i nogle nye, fede farver til møtrikarmbåndene. Neongul og neonorange - love it!

Jeg fik vist ikke skrevet i det oprindelige oplæg at jeg sælger både armbånd og halskæder. 150kr for halskæden og 120kr for armbåndet, begge priser inklusiv porto.
Hvis det har interesse, så skriv blot en kommentar til indlægget eller kontakt mig på nina_101085@hotmail.com. Jeg vil gerne have farveønske, og gerne mål omkring håndleddet, hvis der er tale om armbånd.

For god ordens skyld vil jeg også lige oplyse om, at jeg tester alle smykkerne for nikkel inden jeg sælger dem. De er altså 100% nikkelfri.

Her lige lidt billeder af mine nye farver og armbånd:

1 kommentar:

  1. http://www.facebook.com/KegsSmykker

    Har nogle veninder som laver en hel masse møtrik smykker.

    Kig, de er fantastiske!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...