Baggrund

mandag den 5. november 2012

Krea: Nyt liv til viskestykkerne

Alle kender klassikeren indenfor viskestykker; den blå-hvide udgave. Alle ved også, at man ikke finder viskestykker, der tørrer bedre end disse. Men hvorfor er de så så pokkers utjekkede at se på??

Det lavede jeg om på i går! Jeg havde en rest bånd liggende fra mine møtrik-smykker, i en lækker neonorange farve. Jeg er vild med neon for tiden, fordi det lyser op på den fede måde.
Hvorom alting er, så klippede jeg hanken på viskestykket af, og syede en ny hank på af mit eget bånd.

Vupti - mine ellers kedelige og utjekkede viskestykker blev således forvandlet til et par superfine og klædelige af slagsen, og må nu hellere end gerne hænge fremme i mit køkken :)

Bare se at komme igang derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...