Baggrund

lørdag den 17. november 2012

Av mit hoved..

Jeg var i byen i går og drak for første gang siden mine forældres sølvbryllup i maj 2011. Heldigt for mig var jeg afsted med ligemænd i form af pigerne fra jordemodergruppen. Jeg kan seriøst ikke huske, hvornår jeg sidst har grinet så meget. Hold nu op det var sjovt.

Og så vil jeg gerne konstatere, at jeg eddersatme er blevet gammel på det punkt. Det var FEDT at komme ud, men vorherre på lokum hvor jeg ikke savner at det foregår på ugentlig basis. Slet ikke det her tømmermændshejs dagen efter :)

Og kald mig bare OLDgammel, men siden hvornår er pigerne begyndt kun at have trusser på i byen og fyrene iklæde sig en wifebeater, hvorpå de har skrevet SÆDFONTÆNE? Jeg døde en lille smule indeni hver gang jeg så det. Både af grin og af forbløffelse. Sædfontæne? Arh, come on kid.

Til gengæld dansede de unge (det må man godt sige når de ikke var en dag over 18! For fucking fuck) langt mere, end da jeg var fast inventar i bylivet. Det var fedt at se.
Og så lykkedes det mig at få opfyldt mit årelange ønske om, at prøve at sidde ved et bord med indbygget stripperstang. Omg.

Ak, mage til übercool aften skal man lede længe efter. Og mage til übernederen krop dagen derpå ligeledes. Men fuck it. Det var sjovt - jeg skulle vise ID for at komme ind, jeg kunne næsten 3/4 af sangene der blev spillet, jeg blev klogere på realitystjerner og jeg fik en ordentlig én på opleveren! Fedt, fedt, fedt og FEDT.

....... Fik jeg iøvrigt nævnt at vi havde Den Glade Viking som endestation? ;)

OMG og godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...