Baggrund

fredag den 2. november 2012

Når sønnemand rejser sig!

Jeg er ellevild! Luka rejste sig i dag op på benene helt af sig selv!!! Det startede med, at Søren i går satte Luka på knæ foran vores lave tv-bord forsøgte at lokke ham til at rejse sig efter noget legetøj - og det lykkedes! Jeg sov (%€$#%!!$€) på det tidspunkt, så jeg missede det, men heldigvis viste mine drenge mig "kunsten" igen senere :)
I dag var Luka så inde og lege på sit værelse mens jeg gik og ryddede op, og da jeg kigger ind og vil filme ham lave ballade på hylden under puslebordet, møver han sig derhen, sætter knæene i gulvet, og REJSER sig op!! Jubii!! Synes bare han er topsej!

Min helt igennem fantastiske søn altså!

Forleden begyndte han pludselig også at sige "dadadadada" - så der sker virkelig noget med ham!

Lige et par billeder tilsidst (fik desværre ikke billeder af ham stående, så det må blive en anden dag)

God fredag aften <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...