Baggrund

tirsdag den 6. november 2012

Pixi julekalender til de små

Jeg er ellevild! Jeg netop modtaget dét der bliver Luka's julekalender i år, nemlig Pixi julekalenderen. Det er simpelthen noget af det fineste jeg længe har set! Julekalenderen er udformet som en stor bog, med en fin rød sløjfe som lukning. Indeni gemmer der sig 24 små Pixibøger, der tilsammen udgør én stor julehistorie.
Bøgerne er alle fint pakket ind og sat ned i en lille lomme, der har en dato påskrevet for hver dag i december indtil juleaften.

Jeg glæder mig helt vildt til at skulle læse en lille historie for Luka hver aften i december. Vi skal sidde oppe i sengen og hygge og læse, mens han får sin natbajer.
Det hele minder mig lidt om dengang i folkeskolen, hvor man hver dag fik læst et kapitel fra en julebog - se dét var julehygge!
Selvom han selvfølgelig er alt for lille til at forstå noget som helst, kan jeg stadig blive helt varm i hjertet over allerede nu, at starte denne lille tradition. Min plan er nemlig, at bøgerne næste år igen pakkes fint ind og sættes i julekalenderen, og så tar vi den endnu engang! Det er vel ikke meget anderledes end når Nissebanden bliver genudsendt i tv, vel? ;)

Pixi julekalenderen har jeg købt på adlibris.dk, hvor den kun koster 185.- inkl. fragt.

Nedenfor kan i se billeder af vores allesammens yndlingskalender herhjemme :)

Hav en dejlig solskinstirsdag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...