Baggrund

fredag den 2. november 2012

iPhone 5

I husker måske at jeg i forbindelse med min fødselsdag skrev, at jeg af min søde kæreste blandt andet fik en IPhone 5. Nu er den endelig kommet, og jeg har haft et par dage til at blive gode venner med den.

Jeg må sige at den til fulde lever op til forventningerne! Skærmen er en tand større end 4eren, så nu kan der være en række aps mere på hver side - fedt! Til gengæld er der nu pludselig længere op til "gå-tilbage-knappen" - knap så fedt! Meen mon ikke det bare er tilvænning?

Mit absolutte yndlings er det forbedrede kamera. Det tager virkelig skarpe billeder! Og når man som mig tager en million billeder, er det altså virkelig en god ting :)

Sidst men ikke mindst er jeg super tilfreds med at have valgt den største på hele 64gb. Især nu, hvor jeg allerede har over 3600 billeder liggende på den og det antal hurtigt bliver større :D

Hip hip hurra for iPhone 5!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...