Baggrund

mandag den 12. november 2012

Klapvogn på jomfrutur

For et par uger siden investerede vi i klapvogn til Luka. Noget af en udskrivning, men sådan er det jo når man vil have det bedste af det bedste.
Derfor vil jeg også tillade mig at slå et slag for den - for den er edderfiseme lækker! Emmaljunga Nitro City i PP black. Fedt.

På trods af at vi ikke just bevæger os ind i klapvognssæsonen nu, skulle slæden altså indvies. Derfor besluttede vi at køre en tur til Vejle og gå en tur i Dyrehaven. Jeg var der som lille med min farmor og farfar og har skønne minder derfra om os, der fodrer de store, smukke dådyr.

Vi havde hjemmefra læst os frem til, at dyrene var i brunst og derfor ikke måtte fodres, så vi tog ingenting med. Tilsyneladende var vi de eneste der overholdte det reglement, for børn og voksne fodrede lystigt derudad.
Der var lige så smukt i dyrehaven som jeg huskede det, og dådyrene var lige så prægtige. De kom helt tæt på, og stangede faktisk Søren en smule da han ville ae en, så jeg holdte mig godt orienteret om, hvor dyrene befandt sig i forhold til os! (At jeg en enkelt gang flygtede et par skridt væk fra klapvognen fordi et dyr kom helt hen til os, er en anden side af historien.. Dårligmor.dk ;) )

Luka synes de her stoooore dyr var vældig spændende, og ligeledes gjorde hans far. Jeg tror det var første gang i meget lang tid at Søren havde set den slags - i hvert fald hvis man skulle tolke på hans ret så måbende ansigtsudtryk da vi ankom. Haha.

Det var en skøn tur, og klapvognen var en fornøjelse at trille rundt med. Den må vi se at komme mere ud med inden det bliver for koldt!

Nedenfor er et lille udsnit af billeder fra turen i Dyrehaven :) God mandag til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...