Baggrund

lørdag den 1. september 2012

Vinterjakke til mor!

Juhuu endelig var det min tur til at få noget nyt! Ligesom det er sæson for at få købt vinterovertøj til børn (hvis man ønsker et udvalg), gælder det også for voksne. Så vores lille familie tog en tur ned i byen og shoppede :)

Det blev til en Minimum vinterjakke ned pelskant, som jeg synes var fantastisk fed - og samtidig lige så fed at have på! (De to ting hænger jo ikke altid sammen ;) ).

Jeg er vild med farven på jakken, som vel er en grå/grøn agtig farve. Og så elsker jeg kontrasten med den sorte lynlås. Desuden kan jeg lige se mig selv gemme mig godt væk inde under pelshætten, når det bliver rigtig koldt. Uhmm :)

Måtte slippe 1800 babs, så det synes jeg jo ikke var så slemt igen. Og nu kan vinteren bare komme an!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...