Baggrund

fredag den 31. august 2012

Lykkeposer

Jeg kan umuligt være den eneste der bliver som et lille barn før juleaften, når jeg venter på en lykkepose. Især ikke når den er fra Danefæ. I mødregruppen bestilte vi hver især en i weekenden, og den kom så med posten i dag!

Konceptet er, at Danefæ skal have tømt ud af deres lager, hvorfor de laver disse såkaldte lykkeposer. Man vælger køn og størrelse, og kan så bare håbe på en god pakke. Lykkeposerne koster 300kr men har en værdi af mindst 700kr, og kan bestå af alt lige fra bukser til heldragter til huer til hagesmække.

Jeg er ovenud tilfreds med min lykkepose - ja faktisk så tilfreds at jeg sammen med min jordemodergruppe har lagt endnu en ordre på en lykkepose ;)

Håber jeg er lige så heldig med den næste. Ih, hvor jeg glæder mig!

Hvorom alting er, så skal i lige se dagens lykkepose (der iøvrigt havde en værdi af 750kr):

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...