Baggrund

onsdag den 22. august 2012

Først den ene vej, og så den anden vej..

Gæt hvem der fuldstændig ubesværet rullede fra mave til ryg i går? :D Efter laaang tid hvor armene har været i vejen for at kunne rulle tilbage om på ryggen, er det nu endelig lykkes den bette at finde tricket. Dejligt! Den sidste uge har jeg nemlig ikke lavet andet end at vende fisen om på ryggen når han blev gal over at få sig rullet om på maven ;) (hvilket var ofte!!)

Så nu skal jeg da lige love for at jeg skal holde øje med ham. For når man ruller lidt hist og pist, samt bevæger sig rundt om sin egen akse, så kommer man altså hurtigt uden for legetæppet!

Heldigvis er Luka også begyndt at sludre en del, så vi kan hurtigt høre på ham hvor han befinder sig - eller i hvilken stilling ;)

Se lige den skønne dreng!

3 kommentarer:

  1. Skøøøn blog - Nina, hvor er du go; ), jaja jeg har været inde at lure før, men nu har jeg fundet ud af hvordan jeg komenterer + følger en blog, hahaha

    Hilsner "the blog-nerd"


    Ps. dejligt med "rullepølsen"; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Eih, tror da lige jeg kikser lidt i det her svaren! Må hellere øve mig ;)

      Slet
  2. Så fik jeg forstået at svare! Så tusind tak søde Mette :) .. Og som jeg har skrevet til dig, så følger jeg også din nu. Det er nu en forunderlig ting den her blogverden! Jeg kan også godt se på mine indlæg, hvad der optager 99,9% af min tid - men så er det jo bare heldigt, at det er nogle små lækkerprutter vi har os ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...