Baggrund

søndag den 23. september 2012

Hjemmestrik

I sidste weekend var vi ude ved svigermekanikken, og emnet faldt på strikketøj. Jeg spurgte svigermor om hun vidste, hvor der var opskrifter på nettet til småbørn og da hun kvitterede med, om jeg selv ville igang med at strikke, blev jeg ligbleg og udbrød et forbavset "MIG!?". Jeg så vist helt forkert ud i hovedet, for alle brød sammen af grin - og dermed beviser min lille anekdote, at jeg IKKE er en krea-kvinde! :)

Men bare fordi man ikke er en krea, kan man jo sagtens nyde godt af, at andre er. I vores tilfælde taler vi således om to gange bedsteforældre og en olde. De har hver især gang i projekter til vores lille mand herhjemme (og lidt til os), og vi har allerede fået de første stykker hjemmestrik!

De første leveringer tæller to gange bluser og en vest. Ser allerede frem til mere, for synes det er SÅ fint!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...