Baggrund

fredag den 28. september 2012

Nu med Voksi

Voksi, Sleebee, Duniduo - kært barn har mange navne. Soveposen til børn der kan bruges både ude og inde.

Voksi-posen, måske bedre kendt som "den mest fantastiske investering vi har gjort"-posen er i øjeblikket på tilbud i Babysam til 1399,- sat ned fra 1999.

Da vi ventede Luka overvejede vi, om vi skulle investere i sådan en fætter, men eftersom vi begge er renblodede dynemennesker blev vi enige om, at spare den væk.

Selvom anmeldelserne af den er intet mindre en fantastiske jævnfør ovenstående "citat", har jeg altså ikke helt kunnet gennemskue, hvorfor den skulle være så "kan-ikke-leve-foruden-agtig", den Voksi. Dog var det svært ikke at få vakt en interesse, af al den ros til Voksien. Så jeg læste lidt på lektien, og her var, hvad jeg kom frem til af fordele:

- Man har altid et legetæppe med sig
- Barnet behøver ikke stoppes til med tøj når det skal sove, men kan ligge i Voksien uden megen beklædning = lækker søvn.
- Dynen er lavet af uld, og med min fortid i tekstilbranchen er jeg jo stor fan af et naturmateriale som uld på grund af dens fantastiske egenskaber!

Ovenstående tiltaler mig en hel del. Ja faktisk så meget, at vi herhjemme i dag traf en beslutning om, at give Voksien en chance. Så nu er den købt og skal afprøves.

Så må vi jo se om vi inden længe indgår i "det er den mest fantastiske investering"-klubben ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...