Baggrund

onsdag den 26. september 2012

Børne-Foto Midtjylland

Udover spændingen med MAT-lagersalget, som jeg skrev om i et andet indlæg, skete der mere spændende i dag. Vi skulle nemlig ned i den lokale Kvickly og have taget billeder af Fisen.

Børne-foto er mobil fotograf der tager rundt i landet i diverse varehuse eller børnetøjsbutikker og tager billeder. De har simpelthen en mobil stand, hvor de både fotograferer, redigerer og printer på stedet. Perfekt til et temperament som mit ;)

Fotografen havde som sagt taget plads i vores Kvickly, og da Luka vågnede fra sin formiddagslur drog vi afsted. Vi havde et gavebevis, og havde derudover hørt, at det ikke skulle være så dyrt, hvilket jo var positivt. Men at han bare sådan lige kunne tage så gode billeder havde vi ikke forventet, så vi var virkelig positivt overraskede!

Luka havde det rigtig varmt da vi kom derned, og fotografen fandt en kurv frem han kunne ligge i - så vi besluttede hurtigt at rive tøjet af ham, så vi kunne få nogle lækre billeder med masser af blød babyhud :)

Billederne fik vi jo med det samme, og jeg elsker dem! Jeg elsker også prisen: 300kr for 14 billeder i forskellige størrelser, hvor de største var 13x18 og de mindste var pasbilleder.

Så se lige vores dejlige skat! Og bemærk hvor lækker tyk han efterhånden er blevet... Tænk at man kan se så skøn ud med dobbelthage :)

Og behøver jeg at sige, at Luka charmerende fotografen helt vildt? Nej vel?! ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...