Baggrund

torsdag den 6. september 2012

Når farmand hjemmeavler

Da vi for godt halvandet år siden skulle flytte i hus, havde min kæreste ét, stort ønske; et drivhus! Gudfader hvor han plaprede op om et sådan, hver evig eneste gang vi stødte på et, og hver evig eneste gang fik jeg fejet det væk med et "GLEM DET!".
I mit hoved var folk med drivhuse nemlig minimum på alder med vores forældre plus, at jeg ikke syntes sådan et just pryder en have.

Meeen, man har vel et standpunkt til man tar et nyt. Således fandt jeg mig selv stå nede i Jem&Fix og betale for et lille drivhus som kæresten da skulle have i indflyttergave. Jeg var ret betænkelig ved situationen, men måtte jo erkende, at han virkelig ønskede sig det forbandede drivhus - og hvad gør man ikke i kærlighedens navn?!

Nu, her et års tid efter må jeg jo krybe til korset og indrømme, at jeg faktisk synes drivhuset er en rigtig charmerende del af haven, omend dets lille størrelse. Det bedste af det hele er dog dets indhold. Der er ikke noget bedre end hjemmeavlede agurker og tomater! Det dufter helt fantastisk og smager ligeså.

- Og så kan man da ikke blive andet end varm om hjertet, når kæresten lige så stolt kommer ind med sin høst :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...