Baggrund

onsdag den 26. september 2012

Når der er lagersalg på Sjælland..

.. Så skal man enten have svært lange arme for at nå, og ellers skal man lokke et par andre arme til at nå for sig.

I dag begyndte Mini A Ture lagersalget nemlig i KBH. Eller der var VIP-start i dag for medlemmer af "Børn i byen", og dét var jo en lækker fordel. Da mine arme ikke var lange nok, havde jeg allieret mig med den søde Mette, som er en af pigerne fra min online mødregruppe. Hun havde lovet mig at kigge efter en forårsjakke til Luka, så jeg sad jo og var mægtig spændt herhjemme!

At jeg så yderligere fik en SMS om, at hun efter dette lagersalg ville drage videre til VIP Katvig lagersalg, hvor hun spurgte, om hun skulle købe noget med, gjorde jo ikke spændingen mindre. Jeg skrev, at hun meget gerne måtte købe et par bodyer. Mette har selv en dejlig dreng, William, så jeg ved hun har styr på det lækre drengetøj, og jeg så derfor frem til hvad hun ville finde :)

Fangsten ser i på billederne, som hun har delvis har sendt mig og delvis lagt op på vores facebookgruppe, så jeg, og en anden jyde kunne se, hvad hun havde købt til os.

Mor er tilfreds! :) ... Og jeg har kun én tig at sige; hurra for søde Sjællandspiger og for den tillid, der vises når man, uden på forhånd at have fået penge, alligevel tager "chancen" og shopper til én man knap nok kender.

Tak søde Mette, jeg ser frem til at modtage tøjet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...