Baggrund

tirsdag den 29. maj 2012

bObles

Jeg ELSKER bObles! I alle former, farver og afskygninger. Jeg er vild med at det er tumlemøbler der kan beskæftige både de helt små, de lidt større, og sandsynligvis også en voksen eller to ;)

Derfor skulle min søns samling påbegyndes i dag. Godt nok ikke med et tumledyr, men derimod med deres puslespilsgulv! Disse typer gulve/måtter er vist en klassiker i ethvert småbarnshjem, da det er et super underlag til de små. De ses typisk i en million farver og fyldt med tal eller bogstaver, så da jeg fandt ud af at bObles lavede en mere enkel og smart model blev jeg henrykt!

Farven der blev investeret i idag er den turkise, da jeg synes kombinationen i den er super fin. Så nu ligger den og venter på at min søn vågner i morgen tidlig og er parat til at indtage gulvet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...