Baggrund

lørdag den 2. juni 2012

På tur i svømmehallen

I øjeblikket er dagene lange herhjemme. Ikke forstået på den måde at jeg keder mig - på ingen måde da - men Luka har altså fået en ide om, at dagen skal starte omkring kl 4 om morgenen (læs; natten!!)

Så når mor her giver op omkring kl 6 og lader den stå 1-0 til Fisen, kan vi jo lige så godt få noget ud af dagen. Derfor tog vi forleden i svømmehal for første gang. Super fed oplevelse, men hold da op hvor en udfordring rent logistikmæssigt med en baby på armen der også skal gøres klar!

Det var klart en succesoplevelse og især da jeg tog mig sammen og fik dykket Luka!! 1,2,3 - et pust i hovedet, og så ellers under vandet. Ingen skrig og skrål, og han lukkede til som han skulle. Jeg synes det er sejt at de små kan det! :D

Både i omklædningen og i svømmehaller fik vi en enorm opmærksomhed fra de øvrige gæster. Og med en gennemsnitsalder på +70 fik vi rigtigt fortalt historier om diverse børne- og oldebørn og der blev dikke-dikket ;)

Efter 5-10 min i svømmehallen var energien brugt op og vi kunne efterfølgende tage hjem med en MEGET træt dreng (og mor og far) ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...