Baggrund

fredag den 25. maj 2012

Dagen før dagen

Jubii, så er det imorgen det hele løber af staben. Dåben. Glæder mig så meget!
Tjeklisten er løbet igennem otteoghalvfjerds gange og der er styr på det hele, så nu skal bettefisen bare nyde sin sidste nat med titlen "nyfødt dreng B.." (mit efternavn).

Og så får i lige min liste over de ting jeg glæder mig allermest til i morgen:

- At min søster skal holde Luka i kirken og sige hans navn (Gudmor)
- At Luka bliver en del af folkekirken og gennemgår dåbsritualet
- At se min storebror og svigerinde der kommer hjem fra KBH (fadder)
- At få taget billeder i kirken af Sørens bror der er prof
- At se min lille fis være stjernen hele dagen
- At være vært for en masse glade mennesker der er kommet for at fejre Luka
- At spise dåbskagen
- At gå i seng ovenpå en fantastisk dag spækket med gode minder

Ihh hvor jeg håber det hele flasker sig, og mest af alt håber jeg at min lille skat er glad og har en dejlig dag <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...