Baggrund

lørdag den 12. maj 2012

Ny billedvæg

Juhuu, så fik vi endelig lavet en fin billedvæg i soveværelset! Da jeg havde født gav jeg min kæreste 5 graviditetsbilleder af mig, taget tre dage før fødslen. Dem blev han så glad for, at de lige siden har fået diverse ærespladser i stuen, hvilket jeg har været knap så begejstret for (hvem gider kigge på sig selv dag ud og dag ind?!). Da vi så yderligere i forbindelse med byens "Sødeste-baby-konkurrence" fik taget billede af Luka, og dermed fik endnu et billede til samlingen, fik jeg ham herhjemme overtalt til en billedvæg i soveværelset.

Er den ikke fin?



Som en lille bonusinfo må jeg lige dele min søde venindes knap så skarpe kommentar med jer, da hun så de to store billeder første gang: "Ejj de er fine, fik du taget dem samme dag så?" Haha, ja, jeg fik lige taget graviditetsbilledet og så fødte jeg og så tog vi billedet af ham bagefter! ;) ...... Hæhæ, priceless, og kommentaren kommer nok til at hænge ved hende fra nu af og til evig tid - men lidt kærlig mobning skal der også være plads til :D

Tilbage til rummet - så får i også lige billedvæggen at se som en helhed i værelset også. Er rigtig glad for det skønne billede af min søn der lyser op blandt alle de tykke maver :)





1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...