Baggrund

søndag den 27. maj 2012

En svaghed for rapsmarker

Efter en vidunderlig dag med barnedåb i går (indlæg og billeder derfra kommer senere), har vi nydt en stille dag herhjemme dagen derpå. Solen har igen stået højt på himlen og vejret har generelt indbudt til en lille tur ud i det blå!

Så i dag skulle det være! -Siden Luka kom til har jeg utallige gange fablet om at jeg, når tid var, ville have ham ud i en rapsmark til et photoshoot. Jeg har nemlig en forkærlighed for rapsmarker! I de mange år hvor jeg har kørt med tog til og fra skole/arbejde, har jeg altid nydt at sidde og kigge ud på de smukke, gule marker omkring den her tid. Og med deres korte blomstringsperiode var det bare at komme afsted!

Liiidt skeptisk over situationen ;)
Beundrende blik
Den klassiske åbne mund når mor kysser!

Far og fisen kigger på de flotte gule blomster
Som I nok kan se, nåede vi det ikke mens markerne var på sit højeste. Men det var en fin (og ultrakort) tur - og så tar vi revanche næste år! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...