Baggrund

søndag den 13. maj 2012

Mors dag

I dag er det min første mors dag, og jeg har glædet mig helt vildt. Tænk sig at blive fejret fordi man er mor - det er da fantastisk!

Dagen startede tidligt med en lille dreng der ikke synes han skulle sove længere end til kl 6. Så min første morsdagsgave var faktisk at farmand stod op med Fisen, så mor kunne få lov at sove et par timer mere :) Da jeg så efter et par timer begyndte at grynte oppe i min seng, blev jeg hurtigt mødt af min søde kæreste med gaver i favnen! Der var én fra min søn, og en fra min søn og hans far i skøn forening ;)

Se hvad jeg fik!






































Denne memory-blok forelskede jeg mig i da jeg så den for et stykke tid siden, men glemte så alt om den igen. Så at min kæreste skrev sig det bag øret, er jeg bare rigtig glad for! Jeg elsker, at man kan gøre noget så kedeligt som post-its til noget lækkert at kigge på. Og HAY's nye pangfarver er jeg også rigtig stor fan af, da de gør mig glade i låget :)



Og yay, så fik jeg min hulahopring! :D Nu har jeg snakket om den i laaaang tid fordi jeg har forstået at den skulle være god træning til sådan en post-gravid-mave som min ;) Så skal jeg fandenfisme til at bevæge hofterne, ja jeg skal så. Sommer, kom bare an!




IHHH og hvad sker der lige mens jeg sidder og skriver dette indlæg? Det ringer på døren, og SE!







.... Fik jeg nævnt at jeg elsker min lille familie?! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...