Baggrund

onsdag den 20. marts 2013

Oops I did it again....

Jah.. Nu proklamerede jeg jo i går at jeg ville tage et smut over til HAY lagersalget igen for at se om jeg havde misset noget..

Og det havde jeg!

Der var kommet flere små ting og enkelte varer var sat yderligere ned. Eksempelvis Lup stagen, der første dag kostede 100kr og i går 50kr. Haps. Derudover var der kommet masser af sengetøj, og endda i de rigtige størrelser, så jeg købte to sæt. Det ene magen til det jeg købte forleden, men hva - mon ikke det er til at afsætte til
prisen igen :-)

Ved denne fangst kom jeg af med 935kr, hvoraf de 700kr var for de 4 sæt sengetøj. Igen altså lækre besparelser!

... Og så tror jeg bare jeg skal glæde mig over, at HAY er færdig med lagersalg i denne omgang.

Men se lige mine indkøb fra i går, hvor der iøvrigt ikke særlig mennesker var kl 20 da vi ankom.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...