Baggrund

lørdag den 9. marts 2013

Forårsovertøj til Luka

Foråret ramte os vist med en snert af varme en enkelt dag i den forgangne uge. Det var i hvert fald nok til at moderen her panikkede gevaldigt over ikke at have fået styr på Luka's forårsovertøj endnu.

Det måtte der gøres noget ved og efter at have kigget på nettet uden held, besluttede vi os herhjemme for at køre i nogle butikker og kigge. Jeg havde på forhånd sagt, at jeg ikke magtede flere anorakker i denne omgang. Luka havde 2 i vinters fra Miniature og selvom de var lækre nåede jeg at blive ret uvenner med det her over-hovedet-system. Derfor var jeg altså på udkig efter en forårsjakke med lynlås foran.

Udvalget var faktisk ganske skuffende, så jeg er ret forundret over, at det lykkedes os at finde to stk overtøj. Hvorom alting er så den ene vi fandt en klassisk forårsjakke og den anden er nok mere end trøje - begge fra Nameit og fantastisk fede i snittet hver især!

Jeg er vild med detaljerne på jakkerne og og med den navyblå farve. Jeg gad iøvrigt godt selv finde lignende overtøj til mig selv! Især den quiltede model.

Her ser i jakkerne;










4 kommentarer:

  1. Orv, de var lækre. Hvad måtte du slippe for dem?

    Christina & Victor
    Vildbassen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. De er så lækre Christina! Jakken kostede 279.95 og den quiltede bluse kostede 199.95 så de var tilmed billige :)

    SvarSlet
  3. Eeeej, nu må duikke sige det med Mini A Ture! :P Jeg har købt sådan en forårsjakke, også fordi jeg synes at Luka har været så fineidem :D Men nu får vi at se hvad Oliver siger til at fåsådan en jakke over hovedet. Men overvejer lidt alligevel at købe den fra Name It, som en backup ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Annette, jeg er sikker på at i nok skal blive glad for jeres MAT! Om end ikke andet, så er forårsmodellen altså lettere at få over hovedet end vintermodellen. Jeg fik bare lige nok af alt det anorakhalløj, så vi holder lige en pause derfra... I hvert fald indtil vinter hvor det ikke skulle komme bag på mig hvis Luka blev iført en ny ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...