Baggrund

onsdag den 13. marts 2013

New shoes!

Yay! Jeg var endelig fået købt mig et par sko jeg har luret på lidt længe. Et par overlækre kondifrandser fra New Balance i en max lækker navy/grå farvekombi. Wauw de er fede og så sidder de jo som var de smurt på! Hvor ofte render man lige ind i et par smarte sko som også ligefrem er godt fodtøj? Hurra for streetfashion!

Skoene bruger jeg til alt! Især er jeg vild med at bruge dem til lidt pænere tøj for at dresse det lidt ned. Det har en super god effekt både udadtil men også i forhold til at undgå følelsen af at være stiv i look'et når man har en fin kjole/nederdel på. Nu er det pludselig lidt lettere at få brugt sine kjoler og korte nederdele, så hverdagsgarderoben er hermed blevet forøget. Yes med yes på!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...