Baggrund

onsdag den 6. marts 2013

Ny væg i stuen

Selvom man godt kunne synes overskriften lagde op til det, har vi altså ikke fået banket en ny væg op i stuen. Det er bare min måde at sige, at der er sket noget nyt indretningsmæssigt på ... ja, altså på en væg!

De der har fulgt lidt med på bloggen, eller som kender mig, ved, at jeg nyder at indrette og lave om igen og igen (og igen). Her er vægge nogle ganske overskuelige og ufarlige projekter at kaste sine ideer over, hvorfor disse gerne ender som mine ofre.

Væggen der stod for skud denne gang var igennem en tur for ikke så længe siden, men med nye og flere ideer gik jeg en sen aften pludselig igang. Behøver jeg iøvrigt at sige, at Søren sidder i sofaen og griner af mig når jeg får mine flip? (Pyh, godt han tager det sådan og ikke synes jeg er alt for manisk, det havde sgu været lidt ufedt).

Denne gang var min plan at gøre væggen endnu mere rodet end før. Forstået på den måde, at der er tale om koncentreret rod, med objekter der fanger øjet og forhåbentlig skaber tanker, undren og gerne smil.

I kan jo fortælle mig om det lykkes? Og ja, det er en toiletspand det hænger i min stue. If it disturbs you - it's art!

God aften folkens

2 kommentarer:

  1. Det ser fedt ud :) hvad er det for noget tape du sætter dine ting op med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kit! Tapen har jeg fundet i Søstrene Grene til en slik. De har faktisk et ganske pænt udvalg derinde og så er det så let at gå til :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...