Baggrund

torsdag den 7. marts 2013

Neon i indretningen

Jeg er gået hen og blevet helt vild med de strålende neonfarver her til foråret. De har allerede indtaget et par pladser i min garderobe og blandt mine accessories, men nu har de også fundet vej i indretningen.

To ting har jeg købt mig i neonfarver; et gult træhus fra Applicata og en pink akryl køkkenrulleholder fra Neonliving. Begge fantastisk fede og begge meget lig tidsånden. Så lig, at jeg glæder mig til om et årti, hvor jeg helt sikkert kommer til at tænkte "hvad fanden i helvede skete der lige dér!?!!"

Men fuck it. Jeg elsker dem nu og de gør mig glade i låget når jeg spotter dem ud af øjenkrogen!

For hvis der er noget neon kan, så er det saftsusme at gøre hverdagen til en fest!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...