Baggrund

fredag den 8. februar 2013

Odense Zoo

I dag var vi en tur i Odense zoologiske have. Perfekt måde at starte weekenden på, hvis i spør' mig! Tilmed var der gratis indgang til fordel for Danmarksindsamlingen, så det bliver jo ikke meget bedre.

Luka havde glædet sig så meget, at han valgte at vågne lidt over 5. Det er min fortolkning af hans mening omkring daggry i hvert fald. Grundet min snotten og hosten var jeg dog vågen omtrent samme tid, så hvorfor ikke stå op og få noget ud af dagen? Det gjorde vi! Vi hyggede, legede, bagte knækbrød, lavede kaffe, skummede mælk, dækkede morgenbord og gjorde klar til turen inden far stod op kl 7 - spørg lige om han blev glad! Jaaaaah. Fedest.

Det meste af turen over til Odense sov Luka, så det var jo alletiders. Så var han dejlig frisk til at se på alle dyrene da vi nåede frem. De var spændende, de dyr. Men en vis lille herre forstod ikke helt, hvorfor man ikke kunne komme helt tæt på. Der er en meget fin linje mellem frygtløs og uvidende i den alder ;-)

Vi fik både set tigere, løver, giraffer, pelikaner (Lukas favorit - han blev gal da vi gik derfra), zebraer og mange flere dyr og så fik vi også klappet geder. Så hyggeligt altså!

Her er lige et par billeder fra dagen. Glæder mig allerede til det bliver varmere i vejret og man skal på mange flere af den slags ture!

God weekend folkens!!

4 kommentarer:

  1. Ih, der er simpelthen så hyggeligt i Odense Zoo. Det er helt klart en af mine favoritter :) Og hvor er han bare sød den lille Luka :)

    Kan huske at du har skrevet noget om Levis' tøj. Er det småt i størrelsen eller hvad? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også bare vild med den - så hyggelig og flot! Desuden er det bare noget helt andet når man har sit lille pus med, én man kan vise dyrene til og se begejstringen hos. ih <3

      Nu har jeg kun erfaring med deres t-shirts, men de er i hvert fald små i størrelsen. Der skal du et nummer op!

      Slet
    2. Jeg glæder mig også til at vi får vores EJ Nitro og kan teste den i Zoo i KBH :D

      Takker! Lyder vildt hvis Oliver skal bruge 86, når han først nu er på vej op i 80. Små drenge :)

      Slet
    3. Nitroen er så lækker! Så i må ud og teste den og dyrene når det engang bliver forår ;-)

      Hmm, det er svært at sige om han virkelig skal op i en 86. Alrså Luka er i en 74 nu - hverken større eller mindre - og en str 9 måneder sad virkelig stramt og stumpede på ærmerne. Str 80 passer ham helt perfekt, så Oliver ligger garanteret lige imellem? :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...