Baggrund

onsdag den 20. februar 2013

Neon - ny i garderoben!

Man skal have alvorligt dårlige øjne for ikke allerede at have spottet forårets nye farver i butikkerne - neon farverne. And I like! Herligt endelig at kunne iføre sig de skingre farver uden at blive forvekslet med en forvildet diskodronning revet ud af 80'er æraen. Desuden topfedt også at kunne frembringe en perception af lækker gylden hud bag neonfarverne - for det hænger jo gerne sammen. Omend ikke i virkeligheden så i hvert fald i forestillingen.

Jeg har netop investeret i mit første neonitem til garderoben, hvis vi ser bort fra accessories vel og mærket. Valget faldt på en bomuldsstrik fra det danske mærke Envii. Den er fantastisk blød og har en helt genial pasform - sådan lidt loose og kort i det. Derudover er farven langt federe i virkeligheden end på billedet, meget mere neon! Jeg er vild med den allerede, og skal helt sikkert have udbygget min garderobe med flere af de nye forårsvarer fra Envii.

For de der ikke kender mærket er det et super cool brand, der holder tidens trend uden at læne sig alt for meget op af de andre mærker. Derudover er det billigt, og en strik som min kostede eksempelvis kun 375.-

Jeg har allerede udset mig de næste par items jeg skal have fat i, og dem skal i nok få at se løbende. Det samme gælder min nye strik som jeg nok skal iføre mig en af de kommende dage, så i rigtigt kan se farven og pasformen.

Indtil da - god aften folkens!


1 kommentar:

  1. Det er skønt med alle de nye farver - NEON :-D
    Det er en super sød bluse du har købt!
    Kh Sabrina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...