Baggrund

torsdag den 25. april 2013

Outletmesse

I sidste weekend var jeg med en veninde i Herning til outletmesse. Vi var med i efteråret også, hvor vi var ret begejstrede, så vi glædede os en del!

Vores i alt tre børn smed vi af hos vores mænd og så drog vi ellers tidligt afsted så vi kunne være med helt fra start! Vi havde både plan om at skulle gøre gode indkøb til vores unger, bolig og til os selv naturligvis! Børneafdelingen viste sig dog imidlertid at være en temmelig skuffende affære. I forhold til sidste gang var halvdelen af pladsen skåret fra og udvalget var virkelig tarveligt. Vi fik dog brugt vores penge alligvel.. Tror det er sådan en kvindeting. Pengene skal man sgu nok få brugt!

Bolig var mindst lige så skuffende som børn! Personligt havde jeg MEGAglædet mig til FermLiving's stand, da der virkelig var meget fedt sidste år. Men ak, de var slet ikke med. Røv.
Modeafdelingen blev altså den helt store optur i år! Der var virkelig meget godt, og vi endte faktisk med at finde nogle fede ting til både os selv, til vores mænd og faktisk også til vores børn. Eksempelvis var der en Papfar stand, hvor de solgte både sweatpants, sweatshirts, jumpsuits, bodyer og bluser - 5 dele for 200 bobs. Virkelig billigt. Jeg købte 10 dele til L og var slemt godt tilfreds.
Et andet hit til ungerne i modeafdelingen var Jumpin's stand. Her var der fede jumpsuits til både børn og voksne, og min veninde købt to til sine twins og fik tvillingerabat - hvilket jeg hurtigt fik koblet mig på ;-) Ærger mig dog en smule nu over ikke at have købt en til mig selv og til manden, for hold kaje hvor ser de behagelige ud. I kan selv se Luka i sin på billedet længere nede!

Vores favoritstande i modeafdelingen måtte siges at være Minimum og Samsøe Samsøe. Her fik vi henholdsvis købt fede forårsjakker til mændene, 3 stk 1200 bobs, og 5 Samsøe basis toppe/t-shirts/langærmede for 200 (!!) bobs. Megatilfreds altså. Jeg fik også købt en miliskjorte/jakke som jeg mere eller mindre har boet i lige siden. Den er SÅ fed.

Alt i alt blev det en ganske udbytterig dag. Vi fik købt en masse småting foruden de omtalte dele og sparede en masse penge. Gode ting nu hvor man går ledig!

Fik jeg iøvrigt sagt at jeg kom hjem med et par hummel knickers til Luka, hvor jeg først et par dage efter opdagede påskriften på røven "Little Hummel Girl"? Stupidity!

Næste gang outletmessen melder sig har min veninde og jeg besluttet at hive vores mænd med derop og gøre en tur ud af det. Så kan de også nørde i sportafdelingen mens vi shopper til ungerne ;-)

Her får i lige et mindre udsnit af mine køb til outletmessen. Flere af billederne er fra Instagram, hvor i også skal være velkommen til at følge med hvis i vil være HELT opdaterede ;-) I kan følge mig derinde som "everydesignday".

God aften alle mand!

















2 kommentarer:

  1. Hold da op nogle fine køb!

    Hvad str. er pige Hummel-knickersne? Jeg har en datter fra 10. marts 2012, så hvis du skal sælge dem, kan jeg nok godt være interesseret?
    Mvh. Trine

    SvarSlet
  2. Sikke en masse lækre ting! Er vildt misundelig :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...