Baggrund

torsdag den 11. april 2013

Den seneste tid på Instagram

Som nogle af jer ved bruger jeg rigtig meget Instagram til at få inspiration og videregive inspiration. Derfor tager jeg en del billeder af mit hjem og af mine ønsker - begge dele ting der konstant er i forandring... Meeen det har i nu nok opdaget. Hurra for indretning og fornyelse!

Nedenfor ser i et udpluk af de seneste posts jeg har lagt på Instagram, og ligger i inde med nogle interessante brugere eller selv er en, så skriv endelig en kommentar. Jeg elsker input i min hverdag, så jeg vil med garanti nyde godt af det :)

God dag folkens!





























2 kommentarer:

  1. Elsker din stil! I bor så lækkert og kreativt :)

    SvarSlet
  2. Mit brugernavn på IG er frkannettej ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...