Baggrund

tirsdag den 9. april 2013

Når man er lidt sløj

Jeg har haft en sygedag hjemme med Luka i dag. Han lå syg i weekenden, og selvom vi troede at det var slut i går, tog vi altså fejl. Han er ellers aldrig syg og det er ret surt når man lige er startet i praktik og gerne vil gøre et godt stykke arbejde der! Men sådan er det vel med timing.. Så satser vi dog på han ikke er syg mere det næste lange stykke tid :-)

Min lille mand som ellers ikke står ét sekund stille har været helt sløj og udkørt grundet sin feber. Af samme grund har han heller ikke rigtig spist noget. Kun lidt "syge-mad" er det blevet til - og her snakker vi selvfølgelig saftevand, yoghurt og vandis ;-)

Heldigvis har han i dag været i dejligt humør, og ikke lige så ked og pyller som morgenen ellers startede ud med. Så ham og jeg har faktisk puttet på sofaen det meste af dagen - drønhyggeligt. Især når han normalt aldrig (!) gider den slags! Jeg må dog indrømme, at det også var dejligt når han indimellem i dag lige fik et energiboost og var sig selv og tossede omkring, inden han atter gik død.

Se bare billederne. Er han ikke vidunderlig? Jeg er helt solgt og så stolt af min smukke dreng ❤️ Nu håber jeg bare han snart er frisk!











1 kommentar:

  1. Åh ha! Stakkels Luka, god bedring til ham..

    P.s. hvor er han blevet lyshåret :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...