Baggrund

mandag den 15. april 2013

Neonhalskæde med træperler (DIY)

Heh, det her må da vist være min mest simple DIY både til dato, men også fremadrettet!

Nu er det dog imidlertid sådan, at jeg faldt over lidt forskellige ting i Søstrene Grene her forleden, blandt andet de fineste træperler. Jeg tænkte dem med det samme ind i en smykkesammenhæng, og jeg vidste jo, at jeg havde lækker neongul mursnor liggende derhjemme. Derfor var det praktisk talt jo bare som at sætte perler på en snor og lave mig en halskæde. 1, 2, 3 - done!

Jeg synes halskæden er super fin, og det bedste af det hele er, at den ikke vejer noget. Den neongule mursnor står i fin kontrast til træperlerne, og så ser det jo lækkert ud til en af forårets mange jerseysweaters - for blot at give et eksempel.

Et par små fif dog. Tag at bind knude på hver side af perlerne, så de ikke skøjter rundt, eller for den sags skyld falder af kæden når den tages af, og husk at brænde enderne på mursnoren, da den ellers trævles op.

God fornøjelse!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...