Baggrund

lørdag den 20. april 2013

Husk vitaminerne!

Man skal huske sine vitaminer. Det er vigtigt, men herhjemme er vi alt for ringe til det. Jeg er efter nøje overvejelser kommet frem til, at det nok har noget at gøre med at glasset med pillerne står i skabet, hvor man jo ikke nødvendigvis lige ser dem. Derfor har jeg nu købt mig et lækkert designletters krus med låg. I bemærkede det måske i indlægget forleden?
Bogstavet udenpå er naturligvis "V" for vitaminer, og nu er det pludselig en fryd for øjet at have pillerne stående fremme. Haps haps. Jeg var så tilfreds med resultatet, at jeg faktisk skyndte mig ned og købte endnu en bøtte fra designletters, som passer perfekt til en pose modermælkserstatning. Derved har vi både vores vitaminer og Luka's mælkeerstatning samlet og lækkert ser det ud... for ikke at tale om at det er pokkers praktisk.

Herhjemme spiser vi i hvert fald vores vitaminer nu!

Bare et lille fif herfra :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...