Baggrund

tirsdag den 1. januar 2013

Godt nytår!

PAM, BAM, SLAM! Hørte i det til midnat? Jeg gjorde ikke, for jeg sov! Ja, i hørte rigtigt - SOV. Det var lige hvad jeg kunne ønske mig på årets sidste dag - god mad, dejligt selskab, hygge og kærlighed, og så lige lidt søvn.

Søren skulle møde på arbejde kl 23, så planen har hele tiden været, at nytår ikke skulle være det helt store skrud. For et par dage siden bestemte vi os for at holde det helt low, da Luka jo skal starte i dagpleje i morgen (I MORGEN.... Den tar vi senere!), og vi derfor gerne ville sikre os, at han fik en så rolig aften og nat som muligt!

Derfor så vi dronningens nytårstale og spiste forret hos mine forældres venner, hvorefter vi tog hjem og puttede Luka. Da han sov stod den på candle light dinner med kun min store kærlighed og jeg <3

Det var en smuk aften og vi nød det til fulde indtil Søren måtte afsted på job, og hvor jeg så hoppede i seng. At min skønne søn så oveni valgte at sove fra alle nytårsbragene, var bare en stod bonus - for så er både han og jeg frisk i dag til at kæmpehygge på vores "sidste" dag sammen!

I får lige et par billeder fra vores aften.

Godt nytår allesammen, og velkommen til 2013!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...