Baggrund

tirsdag den 1. januar 2013

Baby's got a haircut

Den lille mand klarede sin allerførste tur til frisør så flot. Han var fløjtende ligeglad med at frisøren rodede ham i håret og klippede - skulle højest lige holde øje med hende et par gange, og ville slemt gerne have hendes kam.
Stille og flot sad han på sin mors skød mens far skød løs med kameraet og indsamlede hårtotter "Barnets bog".

Bum bum 189,- for en babyklipning .... Det er jo et fund for de penge! ;-O

Nu bliver han ikke mere klar på dagpleje. Moren skal bare lige have pakket hans taske og psykisk gøre sig de sidste forberedelser.

Hvor er det mærkeligt.. I går var jeg på barsel, i dag er jeg ledig og i morgen sender jeg min søn afsted i dagpleje. Blandede følelser!

Lidt billeder fra frisøren og af min smukke, nyklippede søn:

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare blevet fint! Og fedt at han kunne sidde så stille :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...