Baggrund

lørdag den 6. oktober 2012

Ugen der gik..

Så er endnu en uge næsten gået. Jeg har slet ikke fået blogget, så derfor vil jeg nu benytte min sidste energi denne lørdag aften på, at se tilbage på ugen der gik.

Så hvad er der sket? Jo, rigeligt synes jeg. Jeg har været i mødregruppe tirsdag, hvor jeg nød godt af arrangørens nye familiemedlem i form af en lille kattekilling på 10 uger (årh!). Tirsdag aften måtte vi en tur til vagtlæge med Luka, eftersom han pludselig vågnede op fra sin nattesøvn og skreg, gispede og hev efter vejret. Vagtlægen gættede på falsk strubehoste, men det skulle vise sig at være noget helt andet... Nemlig noget så simpelthen som en rød numse. Og vi snakker rød som i RØD og hudløs! Av! Således måtte jeg aflyse onsdagens aftale med en sød pige ved navn Line, og hendes søn Mathias, da Lukas røv drænede os begge for energi. (Gad vide om der er tænder på vej?)

Torsdag gjorde jeg noget tiltrængt (og længeventet vil nogle nok sige): Jeg tog til frisør! For filan, hvor var det lækkert med lidt Nina-tid, hvor jeg kunne forkæle mig selv lidt for en gangs skyld ... Det er jo ikke fedt at have en supertjekket søn, hvis moren tilgengæld er super utjekket, vel ;)
Selvom jeg ikke tog det helt store spring med hverken klip eller farve denne gang, så føles det altså bare GODT med lidt fornyelse.

Fredag, altså i går, stod den på hygge med jordmodergruppen. Vi har fulgt hinanden siden vi var gravide og har efterfølgende holdt ved i at ses, og vi hygger os bare hver gang vi er sammen! Da vores kaffeslabberas var færdig tog Luka og jeg videre ud til farmor og bedstefar fordi faster Amalie fyldte år. Her hyggede vi os en times tid, indtil fisen var ved at være træt.

I dag har jeg været til Katvig lagersalg i Århus mens Luka blev passet af sin moster. På trods af en vanvittig køretur derop grundet vejarbejde på motorvejen, var det en rigtig god tur, og jeg fik købt en masse godt! Jeg var så heldig at have en sød bekendt/veninde som arbejdede deroppe og som havde lagt nogle lækkerier fra til mig! Jubii altså! Jeg fik købt 14 dele tøj til 1100kr - til en værdi af 3064kr. Wauw!
At Luka så gav sin moster en mindre hovedpine herhjemme imens, er en helt anden side af historien. Mon han har rykket hendes lyst til at få børn med nogle år!? ;)

Hvorom alting er har det været nogle dejlige dage med masser af indhold på både godt og ondt. Og i morgen slutter vi denne skønne uge af med et besøg af en dejlig veninde, der kommer og hygger med mig og Luka. I'm Lovin it! ;)

Nedenunder kan i, i billeder, se ugen der gik. Og med den vil jeg slutte for i aften og ønske alle jer derude en fortsat dejlig lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...