Baggrund

fredag den 12. oktober 2012

Day lagersalg og brændte læber

Dagen i går var ikke just min dag. I hvert fald ikke til at starte med. Jeg brændte min underlæbe ret voldsomt - faktisk så meget, at jeg måtte holde konstant is på i 5(!!) timer, for bare at kunne holde ud at være til. Og hvordan sker sådan noget så? Dumhed og instinkt. Jeg stod og kogte havregrød og hirsegrød til Luka med begge hænder, mens fisen legede henne på gulvet. Da havregrøden bliver færdig, slukker jeg for blusset og rykker gryden væk. I samme øjeblik hører jeg, at Luka har fået møvet sig helt hen i køkkenet, hvor vi har en fyldt vandkande stående på gulvet. Jeg reagerer hurtigt, lægger min telefon fra mig og går hen og tager vandkanden (som han ganske rigtigt lige netop havde fået fat i) op på køkkenbordet. Jeg vender mig derefter om og ser til min store skræk, at jeg har lagt min telefon på det kogeblus jeg netop havde slukket for! Shit. Jeg skynder mig at samle den op, og rent instinktivt sætter jeg den op på læberne for at mærke om den er varm.... Og der smelter min underlæbe så!! AAAAAVVV :( ... Simpelthen fjollet at sætte en brandvarm telefon op på læberne, I know, men det er jo sådan vi til dagligt gør, når vi skal mærke temperaturen på Luka's mad etc, så ja.. AV.

Dermed røg mine ellers hyggelige planer, der inkluderede mødrebrunch på en cafe nede i byen, hurtigt i vasken og både mand, mor og svigermor blev hidkaldt for at hjælpe. Øv øv hvor en morgen/formiddag/middag!!

Over middag begyndte den brændende smerte endelig at fortage sig så småt. Humøret fik derfor et hak op, eftersom det jo betød, at jeg kunne komme til Day VIP lagersalg i Århus som jeg havde glædet mig så meget til.

Hvor var det godt jeg kom afsted! Endte med at finde 9 dele, og kom kun af med 1000kr! Vildt. Tror dog, at de talte forkert, for ellers kan jeg simpelthen ikke få det til at passe - men fred nu være med det. Jeg fik købt 2 halskæder, et tørklæde, en skjorte, 3 basis langærmede, en top og en oversize bluse. Har naturligvis taget billeder af det hele som ses nedenunder.

Så dagen i går fik en rigtig dum start, men til gengæld en rigtig dejlig slutning. Gad vide hvordan dagen i dag bliver?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...