Baggrund

onsdag den 17. oktober 2012

Krea: Møtrik smykker

Jeg er generelt ikke et udpræget krea-menneske. Som oftest handler det ikke om evnerne eller tiden, men om tålmodigheden! Hvis ikke jeg fanger fidusen i diverse håndarbejde med det samme, bliver jeg tosset og smider alt fra mig. Sådan endte mine hækledage, sydage, strikkedage, fondantdage - you name it!

MEN (for der er jo selvfølgelig et men i dette indlæg) - nu har jeg fundet en kreativ side i mig, der gider lykkes; møtrik smykker! Yay! For en uges tid siden postede jeg et indlæg med billede af et nyerhvervet armbånd fra Day Birger Et Mikkelsen. Jeg er vild med det, fordi det på én gang er pænt og råt, og fordi det kan pifte ethvert outfit op. Så det skulle jeg da prøve at lave, så jeg kunne få det costumized.

Udover armbåndet, blev jeg også inspireret til at lave en halskæde. Halskæden er lavet med 20mm satinbånd i sort, og jeg elsker den allerede! Nu skal jeg bare ud og har fat i en masse fede farver bånd, så jeg kan lave smykker til hele min garderobe.... Eller til hvem der nu ønsker sig et eksemplar!

3 kommentarer:

  1. De er altså bare så fede!!!

    SvarSlet
  2. Laver du disse på bestilling? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gør jeg. Båndet jeg brugte til armbåndet holder dog ikke optimalt, så derfor kan jeg ikke lave den farve. Men skriv evt til mig på mail; nina_101085@hotmail.com :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...