Baggrund

torsdag den 27. december 2012

Gaveregn - part 2

Som lovet skal i også have lov til at få indblik i mine julegaver. Jeg fik rigtig mange gode og der er kun et par stykker der skal byttes - godt klaret synes jeg. Af min vidunderlige kæreste fik jeg et luksusophold med 5-retters gourmetmiddag mv. Jeg GLÆDER mig til at prøve sådan noget.... Også selvom jeg gruer for at undvære min søn ;-)

Den lidt alternative magasinholder fik jeg af min elskede søn. Han havde hørt godt efter da vi var til designmarked oppe på fængslet i Horsens, hvor jeg faldt for den!

DLM bordet fra Hay som ses på et af billederne, skal jeg lige skynde mig at sige ikke er min gave. Det er derimod den gave jeg gav manden min <3 data-blogger-escaped-br="br" data-blogger-escaped-denne="denne" data-blogger-escaped-der="der" data-blogger-escaped-derfra="derfra" data-blogger-escaped-gaver="gaver" data-blogger-escaped-generelt="generelt" data-blogger-escaped-godt="godt" data-blogger-escaped-haha.="haha." data-blogger-escaped-har="har" data-blogger-escaped-hay="hay" data-blogger-escaped-jul.="jul." data-blogger-escaped-mange="mange" data-blogger-escaped-ret="ret" data-blogger-escaped-st="st" data-blogger-escaped-ttet="ttet" data-blogger-escaped-var="var" data-blogger-escaped-vi="vi" data-blogger-escaped-vist="vist">
Anyway, se lige alle de flotte gaver jeg fik. Jeg er stadigvæk helt overvældet!!
Alle mine fine gaver!
Magasinholder "Hang Out Magazine" fra byWirth
Bakke fra HAY i min yndlings-koralneon farve
Muuto loftslampe
Boks fra HAY - en del af et sæt, med ialt 5 stk i i forskellige farver/mønstre
Min gave til min dejlige kæreste - DLM bord fra HAY
Applicata hus med neon tag og yndlings mascara sættet
Kogebog som vi fik i gave fra vores kære mormor - ja, hvem ellers? ;-)
Magasinholderen i fuld version - love it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...