Baggrund

onsdag den 26. december 2012

Gaveregn - part 1

Så skriver vi den 26. december og jeg forstår nu mere end nogensinde hvorfor man synger "julen varer længe, koster mange penge"! Med alle de forberedelser der er op til jul og al den ræsen rundt til julefrokoster efter jul, så varer julen satme længe, ja altså undskyld jeg bander! Og med alle de gaver der i løbet af de sidste 48 timer har skiftet hænder, så jøsses, hvem sagde krisetid? Ikke mig.

Men men men hvor har det været en dejlig tid (selvom jeg i skrivende stund ville give min højre arm for en 14 timers nattesøvn). Juleaften forløb lige som vi ønskede os med besøg, god mad, hygge og julegaver til Luka - for ikke at tale om den helt store gaveregn om aftenen da træet var danset tyndt. For ind i h****** der var mange gaver. Liiige efter min smag, husker i nok. Vores familie alene, som i Søren, Luka og jeg, åbnede 49 (!!!) gaver! Yeik! Så kan i selv regne lidt på, hvor mange der lå under træet i alt, når vi var 11 mand ;-)

Luka fik nogle rigtig flotte gaver, som både han og hans forældre er glade for (ja, når han er så bette har vi nu altså stadig noget at sige!). Selv gav vi ham en Wheely bug, Bamses hus, Bamse figurerne og et stk sugekop-legetøj.
Jeg har, som i måske kan gætte, kun nået at opstille og tage billede af Luka's gaver, så ligesom overskriften hævder, venter billeder af vores andres gaver. Man er vel nysgerrig, ikke?

Men se lige den flotte gavehøst til vores lille 10 måneder gamle fis!




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...