Baggrund

fredag den 14. december 2012

10 måneders update på Luka

Juhuu, så ramte vi atter den 14. i måneden. Det er nu altid en lidt speciel dag, og jeg tænker altid tilbage på den kolde februarmorgen, hvor mit hjerteguld kom til verden. 10 måneder blev han i dag helt præcist kl 11.15.
Traditionen tro skal i ikke snydes for en månedsupdate på Luka, her i den søde juletid. Jeg ved jeg har sagt det før, og jeg siger det sikkert igen, men SHIT det går stærkt med ham nu!

Luka 10 måneder kan nu:

- Kravle, men møver dog stadig som sit foretrukne (varer dog ikke længe før det falder fra tror vi)
- Komme fra kravlestilling til siddede stilling
- Rejse sig op af alt fuldstændig ubesværet
- Sidde og lege lidt på knæ
- Gå med sin gåvogn så meget han kan slippe afsted med, og går ellers langs sofa eller sofabord, hen til det han vil nå
- Følge med i tv når der er noget der fanger ham, som eksempelvis Bamses Julerejse
- Stå selv i et par sekunder hvis man stiller ham og slipper (han tipper først når han opdager at han står selv
- Give os sutten hvis vi åbner munden og spørger om vi må få den
- fremvise 8 tænder (4 i overmund og 4 i undermund)

Han er bare så dygtig altså! Og så er han kommet godt efter sine første slanke måneder og er nu en lille prop på 9,1kg og 72,5cm. Jeg bliver mere forelsket for hver dag der går - prøv bare at se hvorfor:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...