Baggrund

torsdag den 19. juli 2012

Ferie ferie ferie

Natten til i går landede vi atter på dansk jord efter at have tilbragt en uge på den dejlige ferieø Mallorca. Så hvor skal jeg starte og slutte? Det har været en skøn uge, men også en større prøvelse med en lille 5 måneders dreng på armen!

Både turen derned og turen hjem klarede Luka til ug og da han efter et par dage fandt sig tilrette dernede klarede han såmen også selve ferien og varmen ganske pænt. Eneste problem var, at han ikke kunne finde ro i sin barnevogn, hvorfor vi måtte tilbringe tid på værelset med at vugge ham i den medbragte slyngevugge! Heldigvis rejste vi med hele min søde familie så vi fik en del aflastning ad den vej. Jeg må dog tilstå at jeg aldrig før har prøvet at være på ferie uden at bade en eneste gang - meeen, en gang skal jo være den første ;)

Alt i alt føler vi, at vi har haft en rigtig dejlig ferie sydpå og nu sidder vi så herhjemme og nyder den danske sommer når den er.... Ja, værst!

Men nu spørger jeg så: Hvor er buffeten med All inclusive og hvor er min udsigt? :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...