Baggrund

onsdag den 4. juli 2012

3 års dag

I dag har jeg været sammen med min dejlige kæreste i 3 år! Sikke en skøn dag. Og for tre år siden var vejret lige så dejligt som det var i dag :)

Og så er jeg dælme blevet forkælet. En smuk og meget dyr bluse fra 2nd Day havde han købt til mig OG et gavekort til hot stone massage og ansigtsbehandling hos Visage. Wauw hvor er jeg heldig og sikke jeg glæder mig!!

Selvom vi har fået Luka skulle vi selvfølgelig stadig markere vores årsdag, så mens mormor passede fisen spiste vi brunch på en cafe nede i byen. I løbet af dagen nød vi solen hjemme i vores dejlige have og til aften spiste vi takeaway fra den Italienske restaurant i byen, mums. Som afslutning på en dejlig dag kørte vi til stranden hvor vi havde vores første date for 3 år siden og spiste en is.

Glad og forelsket - det er lige hvad jeg er :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...